ЯК ВИПРАВИТИ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ В ПЕНСІЙНОМУ ФОНДІ?

  • 28

 

Якщо застрахована особа виявила некоректні чи неактуальні відомості в своєму персональному кабінеті (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент, дата народження, місце народження, стать, громадянство, серія та номер паспорта, номер телефону, адреса місця проживання тощо) необхідно подати до органів Пенсійного фонду Анкету застрахованої особи для внесення, зміни чи уточнення таких даних.

Найзручніше та швидше сформувати таку Анкету через особистий персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України. Разом з Анкетою надаються документи, що підтверджують будь-які зміни: паспорт громадянина України чи інший документ, що посвідчує особу, документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта.

Щоб сформувати та подати Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб дистанційно, потрібно:

• увійти до особистого кабінету на вебпорталі Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua) за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

• перейти до лівого бокового меню та в розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб”;

• прикріпити скан-копії документів, які є обов’язковими для подання Анкети;

• підписати кваліфікованим електронним підписом (ввести КЕП та пароль до нього) і відправити до Пенсійного фонду;

• відстежити стан обробки поданого звернення у пункті меню «Мої звернення»;

• після завершення опрацювання відповідальною особою органу Пенсійного фонду України поданої Анкети (статус звернення - «Виконано») перевірити оновлені дані в особистому кабінеті.