Витяг з Реєстру та Довідка про реєстрацію місця проживання – де можна отримати та в чому різниця?

  • 16976

Витяг з Реєстру та Довідка про реєстрацію місця проживання – де можна отримати та в чому різниця?

 

Відвідувачі міграційної служби досить часто плутають різні документи - «Витяг з реєстру» та «Довідку про реєстрацію місця проживання».

Звертаємо увагу, що кожна особа, персональні дані якої внесені до Єдиного державного демографічного реєстру (ЄДДР), має право на безоплатне отримання довідки про внесення інформації до Реєстру та видані на її ім’я біометричні документи. Довідка складається у формі витягу з Реєстру та видається безкоштовно протягом трьох робочих днів з дня подання заяви до будь-якого підрозділу ДМС за місцем звернення.

Витяг з реєстру не підтверджує реєстрацію місця проживання. Відповідна довідка (так звана «Форма 13») видається органами місцевого самоврядування у день звернення власника ID-картки за його особистою заявою.

Звертаємо увагу, що за допомогою електронного сервісу «Органи реєстрації», що знаходиться на офіційному вебсайті ДМС України за посиланням: https://dmsu.gov.ua/services/regauth.html можна отримати  контактну інформацію (адресу та телефон) органів реєстрації на території області, які уповноважені на здійснення реєстрації/зняття із реєстрації місця проживання(перебування) осіб в Україні.

Управління ДМС у

Чернівецькій області