проекти рішень сесії №б/н «Про виконання сільського бюджету Конятинської територіальної громади за 2021 рік»

  • 76
Скликання: VIII скликання
Сесія / комісія: ХV сесія
Тип документу: проекти рішень сесії
Дата: 01.06.2022
Номер документу: б/н
Назва документу: Про виконання сільського бюджету Конятинської територіальної громади за 2021 рік

                                                                                                                          

 

УКРАЇНА

КОНЯТИНСЬКА сільська рада

____ сесії VIII скликання

 

 

Р І Ш Е Н Н Я  № ПРОЄКТ

 

 

_____ 2022 року                                                                         село Конятин

 

Про виконання сільського

бюджету Конятинської

територіальної громади

за 2021 рік

 

 

Керуючись   ст.28  Закону  України  «Про  місцеве  самоврядування в  Україні», пунктом 4 частини другої статті 80 Бюджетного кодексу України п.7 ст.78 Бюджетного кодексу України, сесія Конятинської сільської ради ВИРІШИЛА:

           1. Затвердити звіт про виконання сільського бюджету за 2021 рік:

- за доходами у сумі 56 468941,99 гривень, у тому числі: по загальному фонду – 55 816323,20,00 гривень, спеціальному – 652618,79 гривень згідно додатку 1 до цього рішення;

- за видатками у сумі 51852613,28 гривень у тому числі: по загальному фонду – 48 806075,95 гривень, по спеціальному – 3046537,33 гривень згідно додатку 2 до цього рішення.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти начальника фінансового відділу Н.Є. Шкіряк та постійну комісію з питань планування бюджету і фінансів, соціально-економічного розвитку територіальної громади (Маротчак Ю.Ю.).

 

 

 

 

Сільський голова                                           Олексій СКРИПЧУК    

 

      УКРАЇНА

 

КОНЯТИНСЬКА сільська рада

вул. Центральна 162, село Конятин Путильський район  Чернівецької області, 59122, тел.2-74-85,

Е-mail: konyatinsr@ukr.net,    код ЄДРПОУ 04417783

 

 

 

П О Я С Н Ю В А Л Ь Н А   З А П И С К А

ДО ЗВІТУ ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ  ЗА  2021 РІК ПО КОНЯТИНСЬКІЙ  СІЛЬСЬКІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ

 

І.  Загальна характеристика виконання мiсцевого бюджету Конятинської СТГ

 

Відповідно до Закону України „Про добровільне обєднання територіальних громад” утворилася Конятинська об’єднана територіальна громада, до складу якої входять села: Стебні, Довгопілля, Греблено, Плита, Конятин, Самаково, Яблуниця, Плай, Голошина, Великий Липовець. Загальна площа  Конятинської ОТГ  - 12,2га.  Загальна кількість населення  складає 4814 осіб.

Уточненим  планом місцевого бюджету на 2021 рік передбачено доходів в сумі  54953128,84 грн., в тому числі по загальному фонду – 54334992,00 грн., по спеціальному фонду – 618136,84 грн. Фактично надійшло доходів в сумі  56468941,99 грн., в тому числі по загальному фонду – 55816323,20 грн., що становить 102,73 % до уточненого плану,  по спеціальному фонду – 652618,79 грн., що становить 105,58%.

Уточненим планом на 2021 рік передбачено видатків в сумі 56809535,39  грн., в тому числі по загальному фонду -  52828905,56 грн., по спеціальному фонду – 3980629,83 грн. Касові видатки за 2021 рік склали в сумі 51852613,28  грн., в тому числі по загальному фонду – 48806075,95 грн., що становить 92,39 % до уточненого плану, по спеціальному фонду – 3046537,33 грн., що становить 76,53 % до уточнених призначень.

 

 

ІІ. ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ

 

 

Протягом 2021 року виконавчим комітетом Конятинської ТГ спільно з Путильським відділенням Вижницької ОДПІ, депутатським корпусом громади, керівниками суб'єктів господарювання вживалися заходи по стабілізації ситуації в усіх сферах життєдіяльності громади, виконання завдань Програми соціально-економічного розвитку території  та виконання місцевого бюджету.

На території громади зареєстровано 19 юридичних підприємств та установ та здійснюють підприємницьку діяльність 110 фізичних особи.

Основними бюджетоутворюючими платниками громади, сплата податків і зборів яких займає найбільшу питому вагу у надходженнях до загального фонду за 2021 рік є: ДП «Путильський лісгосп» та ДП СЛАП «Карпатське» – 30,5%.

Серед фізичних осіб слід виділити наступних:

Марич В.С. – 205358,00 грн. за 2021 рік;

Туряк М.Ю. – 178234,00 грн.,

Іванческул О.І. – 90580,00 грн..

 

ІІІ. ДОХОДИ           

            

За 2021 рік до загального та спеціального фондів бюджету Конятинської ТГ надійшло доходів (без трансфертів)  в сумі 10772645,39 грн., що більше уточненого плану на рік на 1580008,55 грн. (виконання 14,67%). У порівнянні до 2020 року надходження збільшились на                  2721631,33 грн. (33,8%).

Надходження до загального фонду сільського бюджету склали                10120026,60 грн., що становить 118,02% (+1545526,60 грн.) до річного плану та на 2737458,72 грн. (37,08%) більше минулорічних надходжень.

В розрізі основних доходних джерел до загального фонду надійшло:

- податку на доходи фізичних осіб у сумі 6553702,19 грн. (64,76% надходжень загального фонду), що становить 121,28% та на 1149702,19 грн. більше плану. Порівняно з 2020 роком надходження зросли на 65,93%               (+2604067,83 грн.).  На зростання надходжень від сплати податку на доходи фізичних осіб вплинув ріст заробітної плати, зниження податкового навантаження на громадян за рахунок надання податкової соціальної пільги на рівні 50% прожиткового мінімуму для працездатних осіб для будь-якого платника податку за умови, що дохід не перевищує 1,4 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, легалізація виплати заробітної плати та надходження коштів від В/ч 2195 та ГУНП у Чернівецькій області як податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями. 

- єдиного податку – 1204396,62 грн., (11,9%), що склало 107,87% (+87896,62 грн.) до плану та на (+23521,47 грн.) більше, ніж за 2020 рік. На виконання надходжень даного податку вплинула робота виконавчого комітету сільської ради та депутатів відповідних округів територіальної громади.

- плати за землю 864840,42 грн. (8,55%), що більше планових показників на 50840,42 грн. (106,93%)  та на 109148,26 грн.. (14,44%) більше, ніж у минулому році. Причиною більших надходжень по земельному податку у звітному періоді залишається сплата земельних боргів за попередній рік. Також слід звернути увагу на те, що у зв’язку з карантинними  обмеженнями, які стали причиною недоотримання доходів громадянами, не виконано план по орендній платі з фізичних осіб.

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів –                      1298133,75 грн. (12,83%), що становить 124,22% (+253133,75 грн.) плану та на 35912,65 грн.  більше порівняно з попереднім роком (збільшення вирубки лісових ресурсів за поточний рік головного користування);

- акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 28989,10 грн. (0,29%), що менше на 1010,90 грн. (96,63%) планових показників та більше на 5344,10 грн. (+22,6%) минулорічних надходжень. Причиною невиконання плану залишається відсутність в окремих  суб’єктів господарювання касових апаратів.

- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки –            45006,64 грн., що менше на 28193,36 грн.(61,48%) до уточненого плану. Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки залишились незмінними, у порівнянні з минулим роком. Проте  причиною невиконання плану є відсутність у фізичних осіб офіційно зареєстрованих прав на житло.

До спеціального фонду сільського бюджету надійшло 652618,79 грн., що більше на 34481,95 грн. річного плану (виконання 105,58%) та на 15827,39 грн.(7,63%) менше  минулорічних надходжень.

В розрізі основних видів платежів до спеціального фонду надійшло:

- власних надходжень бюджетних установ – 494711,30 грн. (75,8% надходжень спеціального фонду), що становить 99,02% (-4897,54 грн.) до плану, затвердженого місцевими радами з урахуванням змін та на  (+4366,42 грн.) більше, ніж за минулий рік, за рахунок збільшення благодійних внесків в натуральній формі та оренду майна бюджетних установ;  

- до  цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади – 138290,05 грн. (138,29%, +38290,05 грн. до плану), що на 38492,67 грн. більше, ніж за 2020 рік, (надходження від ЗЕА «Новосвіт», які будуть освоєні в 2022 році на поточні потреби дошкільних закладів освіти);

- екологічного податку – 5587,21 грн. (124,16%, +1087,21 грн. до плану) та на 2287,36 грн. більше надходжень 2020 року.

По КЕКД 21080500 та КЕКД 24060300 надходжень за  2021 рік не було.

Основними завданнями бюджетної політики на території сільської територіальної громади в середньостроковій перспективі залишаються, як і в попередні роки, забезпечення надання бюджетними установами якісних соціальних послуг населенню громади, фінансове забезпечення виконання державних, регіональних та міських програм соціально-економічного розвитку відповідно до законодавства, підтримка і розвиток окремих напрямів і галузей, діяльності суспільства в межах фінансової спроможності бюджету сільської територіальної громади.

Очікуваними результатами реалізації бюджетної за звітний період стали: своєчасна виплата заробітної плати працівникам бюджетних установ та недопущення утворення простроченої кредиторської заборгованості за такими виплатами, своєчасна оплата енергоносіїв, які споживаються бюджетними установами, які фінансуються з бюджету сільської територіальної громади, забезпечення належного співфінансування проектів та заходів, які забезпечуються за рахунок трансфертів з державного бюджету у розмірах, визначених законодавством, погашення існуючої та недопущення утворення нової простроченої заборгованості за видатками бюджету сільської територіальної громади, фінансове забезпечення виконання власних та делегованих повноважень сільською радою, фінансове забезпечення виконання головними розпорядниками бюджетних коштів їх планів діяльності, упорядкування мережі бюджетних установ, яка б забезпечувала досягнення мети і цілей їх діяльності з максимальною ефективністю та мінімальними затратами.

Протягом 2020-2021 роки виконавчим комітетом Конятинської ТГ спільно з Путильським відділенням Вижницької ОДПІ, депутатським корпусом громади, керівниками суб'єктів господарювання вживалися заходи по стабілізації ситуації в усіх сферах життєдіяльності громади, виконання завдань Програми соціально-економічного розвитку території  та виконання місцевого бюджету.

На території Конятинської об’єднаної територіальної громади  розташовані тридцять три  лісопильні цехи, піцерія, 42 торгові точки .

Прийнято план заходів щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету, економного й раціонального використання коштів та здійснення видатків місцевого бюджету у межах наявного фінансового ресурсу на 2021 рік, якими передбачено:

- проведення заходів щодо дотримання чинного законодавства з питань оплати праці;

- активізацію роботи із легалізації тіньової зайнятості у сфері господарської діяльності;

- посилення контролю за використанням природних ресурсів місцевого значення;

- проведення грошової оцінки земель;

- контроль за укладанням угод на земельні ділянки та сплатою орендної плати за землю.

 Рішенням XIV сесії VIII скликання №324-14/18 від 14.09.2018 року Конятинської сільської ради затверджено Положення про робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

         Заходи державного контролю, визначених частиною третьою ст.34 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні» та частиною другою статті 259 Кодексу законів про працю, не проводилися.

Кількість застрахованих осіб в ТГ с.Конятин на 01.01.2022 року становить 512 осіб.

Стан надходження платежів до місцевого бюджету та своєчасної виплати заробітної плати та сплати внесків до Пенсійного фонду знаходиться на постійному контролі виконавчого комітету сільської ради.

 

 

ІV.   ВИДАТКИ  ТА ЗАБОРГОВАНІСТЬ

 

0150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» (загальний та спеціальний фонд)

 

          На утримання органів місцевого самоврядування (КПКВКМБ 0110150) Конятинської ТГ за 2021 рік освоєно бюджетних коштів в сумі 4368914,33 грн. при планових призначеннях з урахуванням змін на звітний рік в сумі 4846200,00 грн., що складає 90,2 % до планових призначень звітного року.

          На оплату праці з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) використано 3923296,85  грн. при уточненому плані  4189000,00 грн., що становить       93,7 % до уточнених планових призначень.

          На придбання предметів  і матеріалів, оплату послуг та інші видатки (КЕКВ 2210,2240,2250,3132) проведено в сумі 511640,06 грн. при уточненому плані 699200,00 грн., що становить 73,2 %  до уточнених планових призначень.

          Протягом 2021 року було проведено капітальне ремонт інших об’єктів (будівництво господарського приміщення біля адмінбудинку) на суму 127600,00 грн. при уточненому плані 127600 грн., що становить 100%.

          На оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) проведено видатків у сумі 61577,42 грн. при уточненому плані 108000,00 грн., що становить 57,0 %. Використання електроенергії за 2021 рік зверх ліміту відсутній.

 

0160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» (загальний фонд)

 

          На утримання місцевого фінансового органу (КПКВКМБ 3710160) Конятинської ТГ за 2021 рік освоєно бюджетних коштів в сумі 360023,49 грн. при планових призначеннях з урахуванням змін на звітний рік в сумі 376900,00 грн., що складає 95,52% до планових призначень звітного року.

          На оплату праці з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) використано 329304,33  грн. при уточненому плані  346180,00 грн., що становить 95,13 % до уточнених планових призначень.

          На придбання предметів  і матеріалів, оплату послуг та інші видатки (КЕКВ 2210,2240) проведено в сумі 30719,16 грн. при уточненому плані 30720,00 грн., що становить 100 %.

 

 

0191 «Проведення місцевих виборів» (загальний фонд)

 

        На проведення місцевих виборів (КПКВКМБ 0110191) Конятинської ТГ за 2021 рік освоєно бюджетних коштів в сумі 94040,45 грн. при планових призначеннях з урахуванням змін на звітний рік в сумі 100000,00 грн., що складає 94,04 % до планових призначень звітного року.

        На оплату праці з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) використано 78540,45  грн. На придбання предметів  і матеріалів, оплату послуг та інші видатки (КЕКВ 2210,2240) проведено в сумі 15500,00 грн.

 

1010 «Надання дошкільної освіти» (загальний та спеціальний фонд)

 

На утримання чотирьох закладів дошкільної освіти за 2021 рік освоєно бюджетних коштів загального фонду у сумі 5745599,59 грн., при планових призначеннях з урахуванням змін на звітний рік в сумі 6006730,00 грн., що складає 95,7% до планових призначень звітного року. Фонд оплати праці і нарахування на заробітну плату по ЗДО склав 5396448,79 грн. або 92,1% до загальної суми касових видатків.

Фактичні видатки загального фонду на утримання ЗДО за 2021 рік склали 4807993,24 грн..

Станом на 01.01.2022 року в ЗДО Конятинської ОТГ функціонує 7 груп, в т. ч. в Яблуницькому-1 різновікова група; Конятинському ЗДО- 1 ясельна, 1 різновікова, 1 короткотривала групи; в Довгопільському- 1 молодша різновікова, 1 старша різновікова; в Стебнівському – 1 різновікова група.

Загальна (спискова) чисельність вихованців в закладах дошкільної освіти ТГ станом на 01.01.2022 року - 125 дітей, в тому числі короткотривалої групи 4 дітей.

Середній показник функціонування закладів освіти становить 195.

Протягом звітного року по закладах дошкільної освіти виконано всього 15531 дітоднів, з них короткотривалої групи – 196 дітоднів.

Фактичні витрати на продукти харчування за 2021 рік складають 370097,66  грн., при касових видатках 394220,56 грн. в т. ч. із загального фонду  92928,16 грн. при касових 99634,89 грн, спеціального фонду 197714,04 грн. при касових 294585,67 грн.. Фактична вартість одного дітодня  по ТГ  складає – 23,81 грн., в т. ч. загального фонду - 5,74 грн., спеціального фонду – 18,07 грн..

По спеціальному фонду надійшло коштів у сумі 283582,28 грн. за послуги по батьківській платі. Касові видатки складають 294585,67 грн., фактичні видатки – 277169,50 грн..

Залишок коштів по спеціальному фонду по платних послугах станом на 01.01. 2022 року відсутні.

Використання електроенергії за 2021 рік зверх ліміту відсутній.

         

 

1021  «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти»  (загальний та спеціальний фонд)

 

       На утримання загальноосвітніх шкіл  згідно уточненого плану на 2021 рік передбачено видатки в сумі 6442498,05 грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 6270570,00  грн. та по спеціальному фонду в сумі  171928,05 грн.  Освоєно коштів за 2021 рік  в сумі  5987432,67 грн., що становить  92,9% до  призначень, в тому числі по загальному фонду  5836000,62 (93,1%) грн. та по спеціальному фонду в сумі 151432,05 грн.(88,1%).

         На виплату заробітної плати  з нарахуваннями спрямовано 4809370,26 грн.,  що становить 92,3%  до уточнених планових показників, на оплату спожитих енергоносіїв  -  453478,53 грн., що становить 100 % до уточнених планових призначень. На придбання продуктів харчування (КЕКВ 2230) спрямовано кошти у сумі 249406 грн., що становить 91,7% до уточнених планових показників.

         Кількість дітей по загальноосвітніх навчальних  закладах станом на 01.01.2022  року становить    737  дітей, в тому числі діти шкільного віку – 737.

         Середній показник функціонування закладів освіти становить 153 дні.

         На харчування дітей в пришкільному інтернаті спрямовано касові видатки у сумі – 44312,52 грн., з них по загальному фонду - 44312,52   грн.. Фактичні видатки на харчування дітей пришкільного інтернату у 2021 році склали  - 44312,52 грн.. Кількість дітоднів – 1486. Вартість дітодня – 29,82 грн..

        На харчування пільгової категорії дітей шкільного віку із загального фонду місцевого бюджету спрямовано видатки  у сумі 249406,00 грн.. Кількість дітоднів – 12153.  Вартість дітодня – 14,35 грн.

         Протягом  2021 року до спеціального фонду надійшло коштів у сумі – 20008,05 грн, з них :

  • Від додаткової (господарської) діяльності – 1600,00 грн.,
  • Від оренди майна – 18408,05 грн..

По спеціальному фонду касові видатки за 2021 рік становлять 151432,05 грн. ( КЕКВ 2210 -15008,05 грн., КЕКВ 2730 – 3600,00 грн., КЕКВ 3122 – 48320,00 грн., КЕКВ 3142 – 79504,00 грн.).

          Дебіторської та кредиторської  заборгованості станом на 01.01.2022 року немає.

 

         1031 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (загальний та спеціальний фонд)

 

Фонд заробітної плати педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти за 2021 рік склав 27366510,81 грн. (заробітна плата з нарахуванням) при плані 29629200,00 грн., що становить 92,36 % виконання. Оплата праці педагогічним працівникам здійснювалась за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету.

 

 1061 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти (загальний та спеціальний фонд)

 

За рахунок залишку коштів освітньої субвенції по загальному фонду бюджету, що утворився на початок звітного періоду при плані 114958,14 грн. освоєно кошти в сумі 114958,14 грн. (100% до плану). На суму 47914,00 грн. було закуплено шкільні меблі для навчальних закладів та 67044,14 грн. – покращення матеріально-технічної бази харчоблоків цих закладів по КЕКВ 2210.

Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду по спеціальному фонду при плані 7526,00 грн. освоєно коштів на суму 7173,60 грн. КЕКВ 3110 – поповнення бібліотечного фонду (християнська етика).

 

 

 1181 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа`(загальний та спеціальний фонд)

 

По співфінансуванню заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти  «Нова українська школа» касові видатки склали 12255,00 грн, в тому числі капітальних видатків по спеціальному фонду на суму 5665,00 грн., фінансування виконано 100% до плану на звітний період.

 

1182 Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам