проекти рішень сесії №б/н «Про затвердження порядку денного та регламенту двадцять першої сесії сільської ради VIІІ скликання»

  • 34
Скликання: VIII скликання
Сесія / комісія: ХХІ сесія
Тип документу: проекти рішень сесії
Дата: 10.02.2023
Номер документу: б/н
Назва документу: Про затвердження порядку денного та регламенту двадцять першої сесії сільської ради VIІІ скликання

ПРОЄКТ

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

 

№ п/п

Назва питання

 

  1.  

Про обрання лічильної комісії двадцять першої сесії сільської ради VIІІ скликання

Інформує: Олексій СКРИПЧУК, сільський голова

 

  1.  

Про затвердження порядку денного та регламенту двадцять першої сесії сільської ради VIІІ скликання

Інформує: Олексій СКРИПЧУК, сільський голова

 

  1.  

Про затвердження рішень виконавчого комітету

Інформує: Мар’яна ГАВУЧАК, головний бухгалтер

 

  1.  

Про передачу основних засобів на праві оперативного управління без набуття права власності в ОЗ «Довгопільський ліцей» Конятинської громади

Інформує: Мар’яна ГАВУЧАК, головний бухгалтер

 

  1.  

Про передачу  основних засобів на праві оперативного управління та безоплатно

Інформує: Мар’яна ГАВУЧАК, головний бухгалтер

 

  1.  

Про взяття на позабалансовий рахунок майна

Інформує: Мар’яна ГАВУЧАК, головний бухгалтер

 

  1.  

Про затвердження переліків майна першого та другого типу комунальної власності Конятинської сільської ради, що підлягають передачі в оренду

Інформує: Мар’яна ГАВУЧАК, головний бухгалтер

 

  1.  

Про затвердження висновків про вартість об’єктів оренди першого та другого типу комунальної власності Конятинської сільської ради, що підлягають передачі в оренду

Інформує: Мар’яна ГАВУЧАК, головний бухгалтер

 

  1.  

Про затвердження Програми сприяння діяльності органу Державної казначейської служби України при казначейському обслуговуванні установ та організацій Конятинської сільської територіальної громади на 2023 рік

Інформує: Мар’яна ГАВУЧАК, головний бухгалтер

 

  1.  

Про внесення змін до рішення ІІ сесії сільської ради VІІІ скликання від 18.12.2020 року № 42-02/20 «Про затвердження Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Яблуницька амбулаторія загальної практики сімейної медицини» Конятинської сільської ради на 2021-2023 роки»

Інформує: Наталія ШКІРЯК, начальник фінансового відділу

 

  1.  

Про внесення змін до рішення ХІІ сесії сільської ради VІІІ скликання від 15.02.2022 року № 42-12/22 «Про затвердження  програми забезпечення проведення заходів територіальної оборони, підготовки населення до участі в русі національного спротиву та підтримки діяльності військових частин (установ) Чернівецького гарнізону в Чернівецькій області на період 2022 - 2024 років»

Інформує: Наталія ШКІРЯК, начальник фінансового відділу

 

  1.  

Про внесення змін до рішення ІХ сесії сільської ради VІІІ скликання від 21.12.2021 року № 250-09/21 «Про затвердження  Програми «Благоустрій Конятинської   територіальної громади на 2022-2024 роки»

Інформує: Наталія ШКІРЯК, начальник фінансового відділу

 

  1.  

Про затвердження Програми фінансової підтримки апарату та структурних підрозділів Вижницької районної державної адміністрації (районної військової адміністрації)  на 2022 - 2024 років

Інформує: Олексій СКРИПЧУК, сільський голова

 

  1.  

Про внесення змін до місцевого бюджету Конятинської сільської територіальної громади на 2023 рік

Інформує: Наталія ШКІРЯК, начальник фінансового відділу

 

  1.  

Про затвердження акту виконаних робіт

Інформує: Володимир МОРОЗ, директор КП «Черемош Сервіс»

 

  1.  

Про затвердження звіту поліцейського офіцера громади за 2022 рік

Інформує: Микола ЯКИВЮК, поліцейський офіцер громади

 

  1.  

Про затвердження звіту сільського голови Олексія СКРИПЧУКА про роботу сільської ради та виконавчого комітету за 2022рік

Інформує: Олексій СКРИПЧУК, сільський голова

 

  1.  

Про затвердження Положення про порядок встановлення, обліку та демонтажу пам’ятних знаків, меморіальних та інформаційних дощок на території Конятинської територіальної громади

Інформує: Зоя ПЕРЕПЕЛИЦЯ, секретар сільської ради

 

  1.  

Про затвердження  проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Конятинській сільській раді

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про заключення тимчасових договорів оренди  за  використання земельних  ділянок  комунальної  власності несільськогосподарського призначення

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про передачу в оренду земельної ділянки комунальної  власності гр.. Томоязі Любові  Дмитрівні

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про внесення змін в адресу земельної  ділянки громадянки Іваніцька Таміла Василівна

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про затвердження  технічної  документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж  земельної   ділянки  в натурі (на місцевості) громадянину Попюку Олександру Юрійовичу

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу в оренду земельної  ділянки комунальної  власності  громадянці Кусяк Орисі Василівні

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про передачу в оренду земельної  ділянки  комунальної  власності Путильському районному споживчому  товариству

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про передачу в оренду земельної  ділянки  комунальної  власності Путильському районному споживчому  товариству

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Про передачу в оренду земельної  ділянки  комунальної  власності Путильському районному споживчому  товариству

Інформує: Богдан ПИЛИПКО, начальник відділу земельних відносин, житлово-комунальної власності та благоустрою.

 

  1.  

Різне

 

 

 

 

Регламент роботи сесії:,

  • Для доповіді з першого питання – до 15 хвилин
  • Для інформації з інших питань – часом не обмежувати
  • Для виступів – до 5 хвилин