ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти який не має у своєму складі філій, але здійснює підвезення здобувачів освіти та працівників закладу освіти

  • 855

Додаток 3  до рішення  сесія VIIІ скликання №     /2021

від 15.06.2021 року

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти  який не має у своєму складі філій, але здійснює підвезення  здобувачів освіти  та працівників  закладу освіти

 

Конкурс проводиться  відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу освіти, затвердженого рішенням  сесії VІІІ скликання Конятинської сільської ради .

Конкурс проводиться у два етапи протягом 10 робочих днів з 15 червня 2021 року  по 30 червня  2021 року:

І етап – підготовчий, на якому приймається рішення про проведення конкурсу, оприлюднюєтьсяоголошення про проведення конкурсу, та протягом 7 робочих днів з 15.06.2021 року по 24.06.2021 рокувключно здійснюється подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти на участь у Конкурсі до секретаря Конкурсної комісії (с. Конятин, вул. Центральна 162); 

ІІ етап – основний, на якому протягом 3 робочих днів проводиться перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавствомвимогам, визначається переможець конкурсу та оприлюднюються результати конкурсу з 25.06.2021 року по 30.06.2021 року включно.

До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Конятинської  сільської ради .Конкурс проводиться за наявності не менше одного кандидата на опорний заклад загальної середньої освіти.

Для участі у Конкурсі необхідно подати письмову заявку, до якої додаються такі документи: 

а) опис проекту опорної школи ( до 10 сторінок), яка відповідає  вимогам  постанови  Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 532;

- презентація школи  на доступних носіях  (до 15 хв.);

- додаткові ілюстративні  матеріали.

Матеріали  Конкурсу  та презентація повинні розкривати  наступні складники:

-?історична довідка опорної школи;

-?концепція діяльності  опорної школи;

-?структура: опорна школа, філії;

-?мета та завдання  діяльності опорної школи;

-?якісний склад  та досягнення педагогічного колективу;

-?науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

-?перспективи допрофільного  та поглибленого  навчання;

-?раціональність використання варіативної частини робочого  навчального плану у відповідності до профілю  навчання;

-?результативність роботи закладу освіти  за  такими критеріями: результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських  олімпіад з навчальних предметів, інших конкурсів та змагань ( за 3 останні роки);

-?створення системи виховної роботи в школі;

-?відомості  про орієнтовану кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорної школи(окремо вказати орієнтовану кількість учнів, які будуть  підвозитися на навчання  до опорної школи;

-?наявність та потреба транспорту  для підвезення  учнів до опорних шкіл;  

-?наявність Інтернет-ресурсу опорного закладу;

-?матеріально-технічна  база: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії та інформаційно-комунікаційних технологій (вказати кількість  комп'ютерів  у кожному  з них, доступ до  швидкісного Інтернету ,наявність локальної  мережі) та інше; лабораторії ,навчальні майстерні ,забезпечені відповідним  обладнанням;  класи з комп'ютерним  і мультемедійним обладнанням; шкільний методичний кабінет, спортивні об'єкти  з відповідним  обладнання; актова зала; бібліотека  з укомплектованим бібліотечним  фондом підручників, науково-методичною, художньою та довідковою  літературою; їдальня (вказати кількість  посадкових  місць); внутрішні туалети.

Конкурсні  матеріали оформлюються в одному примірнику комп'ютерним набором,Times NewRoman 14. Обов'язково  додається  електронна версія  у текстовому  редакторі Word.

б) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогічних працівників, тощо);

в) копію установчих документів закладу;

г) інформаційна довідка із загальними відомостями закладу по кожному критерію оцінювання (таблиця 1).

Таблиця 1

Перелік критеріїв оцінювання на визначення опорного закладу освіти

____________________________________________________________

(Назва ЗЗСО)

 

 

Назва критерію

Оцінювання за критерієм

 

 

5 балів

10 балів

1.

Кількість учнів  в опорному закладі 

(без врахування філії)

150-200 осіб

200 осіб і більше

2.

Кількість дітей, які планується підвозити до опорного закладу освіти з інших населених пунктів .

20- 50 учнів

більше 50 учнів

3.

Використання проєктної потужності закладу після формування мережі закладів освіти

30-50%

50% і більше

4.

Протяжність маршрутів перевезення учнів до опорного закладу 

більше 10 км

10 км і більше

5.

Тривалість маршруту в одну сторону 

більше 15 хв.

до 15 хв.

6.

Кількість класів на паралелі

один

два і більше

7.

Середня наповнюваність класів

11-17 осіб

більше 17 осіб

8.

Кількість профілів в опорному  закладі

один

два і більше

9.

Наявність предметних гуртків, факультативів у опорному закладі

1-4

більше 4

10.

Кількість класів з поглибленим вивченням предметів у опорному закладі

більше 1

11.

Освітній рівень педагогів (вища освіта)

60-80%

80% і більше

12.

Наявність навчальних кабінетів 

фізики

хімії

біології

географії

інформатики

математики

навчальних майстерень

є, але без паспорту 

є, але без паспорту

є, але без паспорту

є, але без паспорту

є, але без паспорту

 

так

так

так

так

так

так

так

так

13.

Наявність спортивної зали

є, але без паспорту

так

14

Наявність швидкісного Інтернету

0,5-1 Мбіт

1 Мбіт і більше

15.

Наявність мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом

є, але не для всіх учасників  навчального процесу

є

16.

Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (наявність вебсайту, сторінка в соціальних мережах, оновлення, дієвість)

наповнюваність до 50%

наповнюваність більше 50%

17.

Наявність бібліотеки (книгосховище, читальна зала)

так, але відсутня одна із складових

так

18.

Наявність актової зали

немає або в пристосованому приміщенні

є

19.

Наявність шкільної  їдальні (кількість посадкових місць, наявність кухонного обладнання, холодної та гарячої проточної води)

тільки холодна проточна вода

так

20.

Участь педагогічних працівників  у професійних конкурсах, результативність

до 50%

більше 50 %

21.

Організація інклюзивного навчання при наявності дітей  з особливими освітніми потребами

 

 

22.

Якість надання освітніх послуг, в тому числі

за результатами участі у ЗНО (рейтинг в області)

 

 

23.

Кількість переможців і призерів олімпіад, конкурсів

10 осіб

більше 10

24.

Створення позитивного іміджу закладу освіти (звернення, скарги, заходи, ЗМІ тощо)

 

 

 

Визначення переможця Конкурсу проводиться конкурсною комісією із визначення опорного закладу освіти (далі – Комісія). 

Подані матеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів, мінімальна кількість балів – 0 балів). Кінцевим результатом оцінювання за кожним критерієм є середній бал, отриманий від членів комісії. Переможцем конкурсу, на визначення опорного закладу освіти Конятинської сільської ради ТГ стає заклад, який набирає максимальну кількість балів, але не менше, ніж 120 балів. У разі наявностіодного закладу-кандидата, який відповідає умовамконкурсу, подав всі документи, набрав необхідну кількість балів та за наявності позитивного висновку конкурсної комісії, такий заклад може бути визнаним переможцем конкурсу.

 

Секретар сільської ради                                                  Зоя ПЕРЕПЕЛИЦЯ

 

 

 

 

Додаток 3.1.

до рішення сесії сільської ради

від          року   № 

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ НА УЧАСТЬ У КОНКУРСІ

 

ФІРМОВИЙ БЛАНК

 

 

 Конкурсній комісії з  визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної середньої освіти

_____________________________

 

 

Заявка

для участі у Конкурсі з визначення опорного закладу освіти  який не має у своєму складі філій, але здійснює підвезення  здобувачів освіти  та працівників  закладу освіти серед закладів загальної середньої освіти Конятинської сільської ради Путильського району Чернівецької області.

      Просимо допустити наш заклад освіти до участі  у Конкурсі з визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної середньої освіти  Конятинської сільської ради.

      З Умовами конкурсу і правилами його проведення ознайомлені.

До заявки додається: (матеріали відповідно до п.2. розділу ІІ Порядок проведення Конкурсу)

 

________ 2021 року.

 

 

Директор  закладу освіти                                                           Підпис  ПІБ

 

Секретар сільської ради                                                  Зоя ПЕРЕПЕЛИЦЯ