Підстави для оформлення ID-картки
Підстави для оформлення ID-картки
До уваги громадян!
Нагадуємо, що ID-картка видається у разі:
- досягнення 14-річного віку;
- втрати/викрадення паспорта:
- закінчення терміну дії паспорта;
- зміни інформації;
- виявлення помилки в інформації;
- непридатності паспорта до подальшого використання;
- присвоєння РНОКПП або повідомлення про відмову від його прийняття;
- замість паспорта зразка 1994 року (якщо власник не вклеїв фото в паспорт протягом одного місяця після досягнення 25 або 45 років, з урахуванням особливостей дії воєнного стану в Україні);
- замість паспорта зразка 1994 року (за бажанням).
Наголошуємо, що законодавство України не визначає кінцевої дати чинності паспортів громадянина України зразка 1994 року. Тобто, якщо Ваш паспорт-книжечка не має ніяких пошкоджень і містить актуальну інформацію – він є дійсним документом й обміняти його на ID-картку Ви можете за власним бажанням.
Разом з тим, зверніть увагу, що ID-картка видається:
- зі строком дії 4 роки особам віком від 14 до 18 років;
- зі строком дії 10 років особам, яким виповнилося 18 років і більше.
Для оформлення ID-картки звертайтеся до будь-якого підрозділу ДМС, «Паспортного сервісу» чи ЦНАП, незалежно від місця реєстрації. Додаткову інформацію про необхідні документи, вартість послуги, адреси та контакти підрозділів ДМС ви можете знайти на нашому офіційному сайті: https://dmsu.gov.ua/ та на «Гарячій лінії» Управління ДМС у Чернівецькій області: (0372) 55-04-61.
Довіряйте лише перевіреним джерелам інформації!
Управління ДМС у
Чернівецькій області