З 1 квітня 2024 року підприємці сплачують єдиний внесок у розмірі 1760 грн на місяць

  • 113

Фото без опису

Фото без описуГоловне управління ДПС у Чернівецькій області

 

Повідомлення для інформування громадськості

 

 

З 1 квітня 2024 року підприємці сплачують єдиний внесок у розмірі 1760 грн на місяць

Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області нагадують що загальні положення, які визначають порядок збору ЄСВ, встановлені Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» №2464-VI від 08.07.2010.

Згідно із Законом України від 09 листопада 2023 року №3460-IX «Про Державний бюджет України на 2024 рік», який набрав чинності з 01.01.2024, передбачено, що у 2024 році мінімальна зарплата становить:

з 1 січня – до 7 100 грн за місяць;

з 1 квітня – до 8 000 грн за місяць.

Відповідно з 1 квітня 2024 року збільшиться сума ЄСВ, яку потрібно сплачувати підприємцям за себе та роботодавцям за найманих працівників, а саме мінімальний страховий внесок з ЄСВ: з 01.04.2024 – 1760 грн за місяць.

 

З 1 травня 2024 року можна отримувати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску починаючи з 2013 року

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області повідомляють, що для платників податків з 01 травня 2024 року в Електронному кабінеті стане доступне отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.

Крім цього, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі - Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.

Якщо платник податків у Запиті, який подається через електронний кабінет, зазначає позначку про необхідність підпису Витягу щодо стану розрахунків, то на такий документ накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника.

Покроковий алгоритм дій платника податків для отримання Витягу щодо стану розрахунків:

1 КРОК: В меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі - Запит) за формою «J/F1300207».

У полі  «Період з «01» січня 20_року по «__» __20__ року» обрати дату, місяць та рік, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі - Витяг щодо стану розрахунків).

За кожний рік Запит подається окремо.

У полі «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України)***□» встановити позначку для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки».

У полі «В розрізі платежів □» встановити позначку для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів.

У полі «З підписом**** (станом на І число звітного місяця) □» встановити позначку для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі - КЕП). Зверніть увагу, що встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.

2 КРОК - надіслати Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.

3 КРОК - отримати Витяг за формою «J/F1400207».