Чи потрібно змінювати документи після перейменування вулиці?

  • 16

Чи потрібно змінювати документи після перейменування вулиці?

У багатьох населених пунктах України, в тому числі й на Буковині,  відбувається активний процес зміни назв площ, вулиць, провулків тощо. У зв’язку з цим чимало краян задаються запитанням: чи потрібно через це змінювати паспортні документи або проставляти нові штампи про реєстрацію місця проживання?

Роз’яснюємо: документи, що посвідчують особу, обмінювати не потрібно, як і ставити новий штамп про реєстрацію.

Згідно останніх законодавчих нововведень, відомості про зареєстроване місце проживання (перебування) / зняття із зареєстрованого місця проживання (перебування) особи  до паспорта громадянина України зразка 1994 року  не вносяться. А отже ставити новий штамп про реєстрацію місця проживання у паспорті-книжечці не потрібно.  

У разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої на підставі відповідних актів вносяться зміни до реєстру територіальної громади, із збереженням попередніх даних, із подальшим внесенням цієї інформації до Єдиного державного демографічного

реєстру в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. Ці відомості за бажанням особи вносяться до відповідних документів, що містять відомості про місце проживання/перебування.

Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.

Управління ДМС у Чернівецькій області