Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

  • 95

Фото без опису

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00096

«Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»

 

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Конятинської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

1

Місцезнаходження ЦНАП:

59122 Чернівецька область, Вижницький район, с.Конятин, вул. Центральна,162.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Віддалене місце роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради:

с.Довгопілля, вул.І.Миколайчука,24.

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

тел.+380979092890

vszn_konyatin@ukr.net

тел.+380968585870

тел.+380685371288

lucyuk1971@ukr.net

dlucyuk@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» від 18.05.2004 № 1727-IV.

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд».

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 09.01.2023 № 3 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201.

 

 

 

                                     Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для отримання адміністративної послуги

Право на соціальну допомогу мають:

- особи, що одночасно відповідають таким умовам:

1. Досягли віку 65 років і не мають права на пенсію відповідно до законодавства або яким установлено інвалідність в установленому порядку. До досягнення зазначеного віку до осіб, які не мають права на пенсію, належать жінки 1960 року народження і старші після досягнення ними такого віку:

58 років - які народилися до 30 вересня 1953 року включно;

58 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1953 року по 31 березня 1954 року;

59 років - які народилися з 1 квітня 1954 року по 30 вересня 1954 року;

59 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1954 року по 31 березня 1955 року;

60 років - які народилися з 1 квітня 1955 року по 30 вересня 1955 року;

60 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1955 року по 31 березня 1956 року;

61 рік - які народилися з 1 квітня 1956 року по 30 вересня 1956 року;

61 рік 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1956 року по 31 березня 1957 року;

62 роки - які народилися з 1 квітня 1957 року по 30 вересня 1957 року;

62 роки 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1957 року по 31 березня 1958 року;

63 роки - які народилися з 1 квітня 1958 року по 30 вересня 1958 року;

63 роки 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1958 року по 31 березня 1959 року;

64 роки - які народилися з 1 квітня 1959 року по 30 вересня 1959 року;

64 роки 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1959 року по 31 березня 1960 року;

65 років - які народилися з 1 квітня 1960 року по 31 грудня 1960 року.

2. Не отримують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», та допомоги, що призначається відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»).

3. Є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи та дітей померлого годувальника):

- особи з інвалідністю I групи, якщо вони не отримують пенсію;

- діти померлого годувальника (у тому числі ті, що народжені до спливу 10 місяців з дня смерті годувальника), який на день смерті не мав страхового стажу, необхідного для призначення пенсії для особи з інвалідністю III групи.

6

Перелік необхідних документів

1.Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201.

2. Паспорт або інший документ, що посвідчує особу (копія).

3. Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (копія).

4.  Заява з банку для проведення соціальних виплат.

5.  Трудова книжка(копія).

6. Декларація про доходи та майновий стан осіб (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, складена за формою, встановленою Мінсоцполітики (у разі потреби).

7. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи).

8.Копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна).

9. Копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено).

10. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби).

Для призначення соціальної допомоги дітям померлого годувальника додатково подаються:

1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 «Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201.

2. Паспорт або інший документ, що посвідчує особу (копія).

3. Довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (копія).

4.  Заява з банку для проведення соціальних виплат.

5. Копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу.

6. Копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності).

7. Копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу.

8. Довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).

7

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги подаються заявником особисто суб’єкту надання адміністративної послуги:

-  через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;

- посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості).

8

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно.

9

Строк надання

До 10 днів після отримання останньої інформації необхідної для призначення.

10

Перелік підстав для відмови у наданні

1.Подано не всі документи необхідні для призначення допомоги.

2. Особа не має права на призначення допомоги.

11

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги.

12

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти                          АТ «Укрпошта» або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу.

       

 

 

 

 

Начальник відділу                                                                                                  Людмила КІНДРАТЯК