Призначення державної допомоги при народженні дитини
|
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 00144 «Призначення державної допомоги при народженні дитини»
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради |
||
Інформація про центр надання адміністративної послуги
|
|||
1 |
Місцезнаходження ЦНАП: |
59122 Чернівецька область, Вижницький район, с.Конятин, вул. Центральна,162. |
|
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00, П’ятниця: 08:00 – 16:00. Обідня перерва: 12:00 – 13:00. Субота, неділя – вихідні. Віддалене місце роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради: с.Довгопілля, вул.І.Миколайчука,24. Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00, П’ятниця: 08:00 – 16:00. Обідня перерва: 12:00 – 13:00. Субота, неділя – вихідні. |
||
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
тел.+380979092890 тел.+380968585870 тел.+380685371288 |
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
2 |
Закони України |
Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ. |
|
3 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”. |
|
4 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201. |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
5 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Факт народження дитини. |
|
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу); Копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу); Копія рішення про встановлення опіки (для опікунів). |
|
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення державної допомоги при народженні дитини (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг; поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості). |
|
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно. |
|
10 |
Строк надання |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами. У разі подання заяви в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного цифрового підпису така допомога призначається не пізніше ніж наступного робочого дня після отримання заяви органом соціального захисту населення. |
|
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини. |
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги. |
|
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу. |
|
Начальник відділу Людмила КІНДРАТЯК