Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність

  • 12
Фото без опису

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

00959

«Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність»

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Конятинської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

1

Місцезнаходження ЦНАП:

59122 Чернівецька область, Вижницький район, с.Конятин, вул. Центральна,162.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Віддалене місце роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради:

с.Довгопілля, вул.І.Миколайчука,24.

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

тел.+380979092890

vszn_konyatin@ukr.net

тел.+380968585870

тел.+380685371288

lucyuk1971@ukr.net

dlucyuk@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» від 21.11.1992р. №2811-XII (із змінами та доповненнями).

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ № 1751 від 27 грудня 2001р. «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям  з дітьми» зі змінами.

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201.

                                     Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для отримання адміністративної послуги

Факт захворювання дитини або отримання дитиною тяжкої травми.

6

Перелік необхідних документів

1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);

2.Копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);

3. Документ, що підтверджує повноваження усиновлювача (копія рішення про усиновлення) опікуна, піклувальника (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки), прийомних батьків, батьків-вихователів (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї);

4. Довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне органне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ (далі - довідка про захворювання дитини).

Якщо у складі сім’ї є діти до 14-ти років подаються копії свідоцтв про народження, для дітей з 14-ти до 18-ти років подаються копії ІD карток.

7

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення  допомоги по догляду за хворою дитиною подаються заявником особисто суб’єкту надання адміністративної послуги:

-  через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;

- посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості).*

8

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно.

9

Строк надання

До 10 днів після отримання останньої інформації необхідної для призначення.

10

Перелік підстав для відмови у наданні

У разі коли в період виплати допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, дитині встановлено інвалідність, така допомога виплачується до дня встановлення інвалідності.

11

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги по догляду за хворою дитиною.

 

12

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти                          АТ «Укрпошта» або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу.

       

 

 

Начальник відділу                                                                                            Людмила КІНДРАТЯК