Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування «Турбота»

  • 13
Фото без опису

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

01435

«Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування «Турбота»

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Конятинської сільської ради

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

1

Місцезнаходження ЦНАП:

59122 Чернівецька область, Вижницький район, с.Конятин, вул. Центральна,162.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Віддалене місце роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради:

с.Довгопілля, вул.І.Миколайчука,24.

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

тел.+380979092890

vszn_konyatin@ukr.net

тел.+380968585870

тел.+380685371288

lucyuk1971@ukr.net

dlucyuk@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Закон України „Про місцеве самоврядування”.

Закон України «Про звернення громадян».

Закон України «Про адміністративні послуги».

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг».

3

Акти Кабінету Міністрів України

-

4

Акти центральних органів виконавчої влади

-

5

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

Рішення  ___ сесії Конятинської сільської ради  скликання від __ року № ____ «Про затвердження Програми

                                     Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Потреба в постійному сторонньому догляді

.

7

Перелік необхідних документів

1. Заява.

2. Копія паспорта, у випадку подання паспорта у вигляді ІD-картки додається копія довідки про місце реєстрації.

3. Копія ідентифікаційного номера.

4. Копія пенсійного посвідчення та довідки про розмір пенсії (для пенсіонерів).

5. Оригінальна медична довідка про стан здоровя, видана лікувальним закладом, не більше як за три місяці відносно до дати звернення.

6. Документ про інвалідність.

7.Довідка про реєстрацію місця проживання.

8. Акт обстеження матеріально побутових умов сім'ї.

9. На ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею – акт пожежної частини  про   пожежу, яка сталася, акт обстеження спеціалістами відповідних служб.

10. Інші документи, що підтверджують настання особливих життєвих  обставин ( за потреби).

Примітка: У разі якщо документи подаються уповноваженою особою додатково подається нотаріально посвідчена копія довіреності або доручення (копії  документів подаються разом з оригіналами для звірки).

8

Спосіб подання документів

Документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою.

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно.

10

Строк надання

По надходженню коштів з місцевого бюджету.

11

Перелік підстав для відмови у наданні

1.Отримання заявником матеріальної допомоги у поточному році.

2.Особа, яка звернулася з питання отримання матеріальної допомоги, не надала необхідні документи.

12

Результат надання адміністративної послуги

Виплата матеріальної допомоги.

13

Способи отримання відповіді (результату)

 

 

       

 

 

 

Начальник відділу                                                                                            Людмила КІНДРАТЯК