Продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

  • 11
Фото без опису

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

02025

«Продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату»

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Конятинської сільської ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

1

Місцезнаходження ЦНАП:

59122 Чернівецька область, Вижницький район, с.Конятин, вул. Центральна,162.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Віддалене місце роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради:

с.Довгопілля, вул.І.Миколайчука,24.

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

тел.+380979092890

vszn_konyatin@ukr.net

тел.+380968585870

тел.+380685371288

lucyuk1971@ukr.net

dlucyuk@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.2003 № 1058-IV.

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1098 „Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату”.

4

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України                   від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201.

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 19.09.2006 № 345 „Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомогиˮ, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972 (зі змінами).

                                     Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для отримання адміністративної послуги

Особа, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу*.

6

Перелік необхідних документів

1.Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201.

2.Паспорт громадянина України та документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті).

3.Довідка про наявний трудовий стаж, видана органами Пенсійного фонду України.

4.Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги, за формою затвердженою Мінсоцполітики.

5.Копія рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною).

6.Інформація про склад сім’ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан.

7

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги подаються заявником особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально, суб’єкту надання адміністративної послуги:

-  через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;

- посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості).*

8

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно.

9

Строк надання

До 10 днів після отримання останньої інформації необхідної для призначення.

10

Перелік підстав для відмови у наданні

Тимчасова допомога не призначається у разі, якщо:

- середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

- особа одержує пенсію або державну соціальну допомогу, що призначається відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з  інвалідністю з дитинства та дітям-інвалідам” або „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”;

- особа або члени її сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатили послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;

- особа працює, провадить іншу діяльність, пов’язану з отриманням доходу;

- за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини;

-один чи кілька членів сім’ї працюють без оформлення трудових відносин в установленому порядку;

- можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин;

-дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажних машин, мікроавтобусів тощо);

- у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм).

11

Результат надання адміністративної послуги

Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги.

12

Способи отримання відповіді (результату)

Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти                          АТ «Укрпошта» або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу.

       

 

 

 

Начальник відділу                                                                                            Людмила КІНДРАТЯК