Видача довідки про останнє місце реєстрації спадкодавця (довідка для оформлення спадщини)

  • 14

Фото без опису

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

01245

«Видача довідки про останнє місце реєстрації спадкодавця (довідка для оформлення спадщини)»

 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг»

Конятинської сільської ради

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

 

1

Місцезнаходження ЦНАП:

59122 Чернівецька область, Вижницький район, с.Конятин, вул. Центральна,162.

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Віддалене місце роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради:

с.Довгопілля, вул.І.Миколайчука,24.

Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00,

П’ятниця: 08:00 – 16:00.

Обідня перерва: 12:00 – 13:00.

Субота, неділя – вихідні.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

тел.+380979092890

vszn_konyatin@ukr.net

тел.+380968585870

тел.+380685371288

lucyuk1971@ukr.net

dlucyuk@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

2

Закони України

Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року №393/96-ВР; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 року №280/97-ВР; Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-ІV; Закон України «Про нотаріат» від 02.09.1993 року N 3426-XII

3

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України «Про

затвердження Правил реєстрації місця проживання та порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру» від

02.03.2016р. №207.

Порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України 22.02.2012 № 296/5 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2012 р. за № 282/20595.

4

Акти центральних органів виконавчої влади

-

5

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

-

                                     Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява особи або законного представника.

7

Перелік необхідних документів

1. Заява;

2. Документ, до якого внесено відомості про місце

проживання та місце перебування особи (паспорт

громадянина України, тимчасове посвідчення

громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, крім довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);

3. Свідоцтво про смерть;

4. При потребі свідоцтво про народження, шлюб тощо (документи, що встановлюють родинні зв’язки з померлим);

5. При наявності заповіт;

6.Завірена копія адресної картки та картки реєстрації

особи ( вразі непереданої картотеки до відділу державної реєстрації);

7. Домова книга (приватний сектор).

У разі подання заяви законним представником особи

подаються:

-документ, що посвідчує особу законного представника;

-документ, що підтверджує повноваження законного

представника, крім випадків, коли законними

представниками є батьки (усиновлювачі).

8

Спосіб подання документів

Особа або її законний представник або інша особа для отримання адміністративної послуги з оформлення та видачі довідки звертається до ЦНАП.

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга є безоплатною.

10

Строк надання

3 календарних дні.

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Особа не подала необхідних документів або інформації.

12

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про реєстрацію місця проживання померлої

особи до дня смерті.

13

Способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкту звернення особисто або його уповноваженому представнику, законному представнику.

       

 

 

Начальник відділу                                                                                            Людмила КІНДРАТЯК