Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 01377 «Внесення змін до інформації в Реєстрі територіальної громади»
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради
|
|||
Інформація про центр надання адміністративної послуги
|
|||
1 |
Місцезнаходження ЦНАП: |
59122 Чернівецька область, Вижницький район, с.Конятин, вул. Центральна,162. |
|
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00, П’ятниця: 08:00 – 16:00. Обідня перерва: 12:00 – 13:00. Субота, неділя – вихідні. Віддалене місце роботи адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» Конятинської сільської ради: с.Довгопілля, вул.І.Миколайчука,24. Понеділок, вівторок, середа, четвер: 08:00 – 17:00, П’ятниця: 08:00 – 16:00. Обідня перерва: 12:00 – 13:00. Субота, неділя – вихідні. |
||
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
тел.+380979092890 тел.+380968585870 тел.+380685371288 |
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|||
2 |
Закони України |
Закон України від 01.12.2021 №1871-IX «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні». Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012р. № 5203-VI зі змінами та доповненнями. |
|
3 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 07.02.2022р. № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад». |
|
4 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
- |
|
5 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
- |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
|||
6 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
У разі прийняття рішення про зміну нумерації будинків, перейменування географічних об’єктів, населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої, у порядку, встановленому законом. У разі виявлення особою помилкових даних у відомостях щодо реєстрації місця проживання (перебування) внесених стосовно неї до Реєстру територіальної громади. У разі зміни персональних даних особи (прізвища, власного імені, по батькові особи, тощо), внесених до Реєстру територіальної громади. |
|
7 |
Перелік необхідних документів |
1. Паспортний документ особи (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист або довідка про звернення за захистом в Україні). Для дитини віком до 14 років - свідоцтво про народження. 2. Документи, що підтверджують реєстрацію місця проживання. 3. Документ, що підтверджує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті або відповідну довідку). 4. Документи, що підтверджують внесення помилкових відомостей про особу. 5. Документ, що підтверджує зміну персональних даних особи (прізвища, власного імені, по батькові, тощо).
У разі подання заяви законним представником (представником) суб’єкта звернення, крім зазначених документів додатково подаються: 1. Документ, що посвідчує особу законного представника (представника); 2. Документ, що підтверджує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті або відповідну довідку). 3. Документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником малолітньої дитини.
|
|
8 |
Спосіб подання документів |
Суб’єктом звернення особисто або його представником у разі пред’явлення документа, що посвідчує його особу та підтверджує його повноваження, законним представником. |
|
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга є безоплатною. |
|
10 |
Строк надання |
В день подання особою або її представником документів.
|
|
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
1. Особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості. 2. У поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними, або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України, закінчився. 3. Звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів. |
|
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення змін до реєстру територіальної громади про задеклароване/зареєстроване/зняте із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи. |
|
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкту звернення особисто або його уповноваженому представнику, законному представнику. |
|
Начальник відділу Людмила КІНДРАТЯК