Понад 1,3 млрд грн ПДВ спрямували платники Чернівецької області до загального фонду держбюджету
Головне управління ДПС у Чернівецькій області
Повідомлення для інформування громадськості
Понад 1,3 млрд грн ПДВ спрямували платники Чернівецької області до загального фонду держбюджету
Впродовж січня – жовтня 2024 року до державного бюджету від платників Чернівецької області надійшло 1 млрд 330,7 млн грн податку на додану вартість.
У податковому відомстві відзначають, що завдяки якісному адмініструванню податку на додану вартість та ефективній роботі Системи моніторингу оцінки ризиків, яка своєчасно протидіє сумнівним господарським оборудкам, надходження порівняно з показниками аналогічного періоду 2023 року зросли майже на 511,5 млн грн, або на 62,4 відсотки.
Щодо відшкодування податку на додану вартість: то від початку 2024 року 104 декларанти, згідно задекларованих сум та з дотриманням термінів визначених нормами ПКУ, отримали на рахунки 463,7 млн грн відшкодування податку на додану вартість.
Разом з тим, за 10 місяців 2024 року у 34 суб’єктів господарювання під час відпрацювання та перевірки заявлених сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість зменшено (відмовлено) неправомірно заявлені до відшкодування податку на додану вартість на 20,7 млн грн.
Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску можна отримати починаючи з 2013 року
Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області інформують, для платників податків з 01 травня 2024 року в електронному кабінеті є доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.
Крім цього, розроблено окремий функціонал для платників, які мають податковий борг на день подання Запиту про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі - Запит) стосовно розрахунку пені, яка буде нарахована у разі погашення такого боргу поточною датою.
Якщо платник податків у Запиті, який подається через електронний кабінет зазначає позначку про необхідність підпису Витягу щодо стану розрахунків, то на такий документ накладається кваліфікований електронний підпис керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за основним місцем обліку такого платника. У разі, якщо автоматично сформований Витяг щодо стану розрахунків містить платежі, які обслуговуються не одним територіальним органом ДПС (за основним/неосновним місцем обліку платника), то забезпечується накладання кваліфікованих електронних підписів керівниками підрозділів економічного аналізу відповідних територіальних органів ДПС. При цьому платнику податків стане доступним Витяг щодо стану розрахунків, на якому буде зазначено прізвище та ім’я керівника підрозділу економічного аналізу територіального органу ДПС за його основним місцем обліку.
Для формування Витягу необхідно:
Створити «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (далі - Запит) за формою «J/F1300207» в приватній частині електронного кабінету у пункті меню «Заяви, запити для отримання інформації» шляхом:
для поля «період з «01» січня 20_року по «________ »__ 20__ року» Запиту:
вибору із переліку дати, місяця та року, за який платник бажає отримати «Витяг з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску» (далі - Витяг). За кожний рік Запит подається окремо;
для поля «Розрахувати суму пені у поточному бюджетному році» (пп. 129.1.1 та 129.1.3 пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України) » Запиту:
встановлення позначки для розрахунку пені, якщо у платника є податковий борг (крім єдиного внеску) та він бажає визначити суму пені станом на наступний день від дня подання Запиту. Платник також може не встановлювати позначку для її розрахунку. Встановлення позначки неможливе, якщо у Запиті визначено платником період «минулі роки»;
для поля «В розрізі платежів » Запиту:
встановлення позначки для отримання інформації в розрізі всіх своїх платежів. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає узагальнену інформацію, без розрізу платежів;
для поля «З підписом**** (станом на 1 число звітного місяця) » Запиту:
встановлення позначки для отримання Витягу з кваліфікованим електронним підписом посадової особи контролюючого органу (далі КЕП). Разом з цим, встановлення позначки можливе, якщо у Запиті зазначено 1-ше число місяця будь-якого року. Якщо платник не встановлює позначку, то отримає інформацію без КЕП.
Надіслати Запит до органу ДПС за своїм основним місцем обліку.
Отримати Витяг за формою «J/F1400207».